top of page

NEMOKAMAS PRISTATYMAS UŽSAKYMAMS NUO 50 EUR

coconut logo
coconut logo

Prekių grąžinimo politika

24Unite, MB (toliau – „Bendrovė“) vertina ir rūpinasi savo Klientais, todėl šioje Prekių grąžinimo politikoje (toliau – „Politika“) aiškiai ir nedviprasmiškai pateikiame Bendrovės veikloje bei interneto svetainėje https://coconut.lt/ (toliau - “Svetainė”) įsigytoms prekėms ir paslaugoms taikomas prekių bei pinigų grąžinimo sąlygas ir taisykles.
 

Sąvokos „Jūs“, „Jūsų“ ir „Klientas“ reiškia subjektą, asmenį, įmonę ar organizaciją, besinaudojančią mūsų Svetaine ir įsigyjančią mūsų Prekes bei paslaugas. Žodžiais „mes“ ir „mūsų“ vadinama pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta įmonė 24Unite, MB ir jos dukterinės įmonės, filialai bei atstovybės. Sąvokos „Produktai“, „Prekės“ apima bet kokias prekes ar paslaugas, kurias galite įsigyti mūsų Svetainėje.
 

Šią Politiką taikome tais atvejais, kai lankotės Bendrovės interneto svetainėje bei įsigyjate joje parduodamus Produktus. Ši Politika nėra taikoma jokioms trečiųjų šalių svetainėms ir programoms, kurias galite rasti per mūsų Svetainę, įskaitant tas, kurios gali būti susijusios su mūsų prekėmis ar paslaugomis. Prieš spustelėdami bet kokias nuorodas, turėtumėte peržiūrėti trečiųjų šalių svetainių ir programų Paslaugų teikimo sąlygas bei Prekių grąžinimo politikas ar taisykles.
 

Ši Politika yra sudėtinė mūsų įmonės Paslaugų teikimo sąlygų dalis.
 

Perskaitykite šią Politiką ir, jei kils klausimų, susisiekite su mumis el. paštu smile@coconut.lt arba kitais kontaktais, nurodytais žemiau. Laikysime, jog visi šios Svetainės lankytojai ir Klientai atidžiai perskaitė šią Politiką ir sutinka su jos turiniu. Jeigu nesutinkate su šia Politika ar bet kuria jos dalimi, prašome neužsisakyti ir nepirkti Produktų randamų mūsų Svetainėje.
 

Visiems mūsų parduodamiems Produktams yra taikoma pinigų grąžinimo garantija. Jūs turite teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas papildomų išlaidų, atsisakyti užsakymo ir / arba grąžinti įsigytas Prekes Bendrovei per 14 dienų, jeigu Prekės nebuvo naudojamos, nėra sugadintos, pakuotė nebuvo pažeista, yra likusios visos etiketės ir jų išvaizda iš esmės nepakito, t.y. Prekei ir/ ar Prekės pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint patikrinti gautas Prekes.
 

Teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti Prekes per 14 dienų yra netaikoma juridiniams asmenims (t.y. įmonėms, verslininkams ir asmenims, Produktus įsigyjantiems komerciniais tikslais).
 

Šio skyriaus nuostatos neriboja Jūsų teisės atsisakyti paslaugų ar grąžinti Prekes, kurios yra nekokybiškos arba turi trūkumų.
 

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Bet kuri Prekė, kurią norite mums grąžinti, privalo būti grąžinama originalioje gamintojo pakuotėje, pakuotė negali būti pažeista, o Prekės būklė turi būti tokia pati, kokią įsigijote. Jūs privalote užtikrinti, kad Prekė ir jos pakuotė nebūtų sugadinta arba pažeista ją transportuojant. Jeigu grąžinama Prekė neatitiks šių reikalavimų, negalėsime jos priimti.
 

Prašymą, dėl paslaugos atsisakymo arba Prekės grąžinimo, privalote mums pateikti ne vėliau nei per 14 dienų.
 

Jeigu apsisprendėte grąžinti Prekę, prašome užpildyti, pasirašyti ir išsiųsti Prekių grąžinimo formą el.paštu smile@coconut.lt arba registruotu laišku adresu A. Goštauto g. 8 IIIa.. Norėdami sužinoti tikslias Prekių grąžinimo sąlygas galite su mumis susisiekti nurodytu el. paštu, suteiksime visą Jus dominančią informaciją.
 

Jums atsisakius paslaugos ir/ grąžinus Prekę, laikantis visų šioje Politikoje nustatytų sąlygų, grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, įskaitant Jūsų apmokėtas Prekių pristatymo išlaidas.
 

Prašome naudotis savo teise, grąžinti Prekes, atsakingai. Primename, jog Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Jeigu Jūsų grąžinta Prekė bus apgadinta, pažeista pakuote arba ne pilnos sudėties, mes negalėsime priimti Prekės atgal ir grąžinti Jums sumokėtų sumų.
 

Jums grąžinus Prekę, kartu su užpildyta Prekių grąžinimo forma bus atliekamas grąžintos Prekės patikrinimus. Jeigu nebus nustatyta Prekės grąžinimo sąlygų pažeidimo, grąžinsime Jūsų sumokėtas sumas tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojote Prekei įsigyti. Priklausomai nuo Jūsų pasirinkto mokėjimo būdo, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 30 dienas.
 

Jeigu praleisite Grąžinimo politikoje nurodytus terminus, negalėsime tenkinti Jūsų prašymo, dėl Prekės grąžinimo, ir grąžinti sumokėtų sumų Bendrovei.
 

NEKOKYBIŠKOS PREKĖS

Norėdamas grąžinti nekokybišką Prekę, Jūs galite tai padaryti per 14 dienų nuo Prekių pristatymo Jums dienos, informuodamas mus el. paštu smile@coconut.lt pridedant nekokybiškos Prekės ir/arba siuntinio nuotraukas arba video, aprašančius Prekės trūkumus.
 

Siųsdami mums pranešimą apie paslaugos atsisakymą arba nekokybiškos Prekės grąžinimą, prašome nurodyti šią informaciją:
 

  • Užsakymo numerį

  • Informaciją apie Prekės trūkumus, trūkstamas dalis ar pažeidimus

  • Prekės trūkumų įrodymus (pvz. nuotraukas arba video, kuriose būtų matomas prekės trūkumas (jei tai yra įmanoma), taip pat nuotraukas arba video su pakuotės pažeidimais ar kt.)
     

Kreipdamiesi dėl nekokybiško Produkto grąžinimo, prašome nurodyti, kaip norėtumėte spręsti susidariusią situaciją:

  • nekokybiškai Prekei pritaikyti nuolaidą, atitinkančią Prekės vertės sumažėjimą, sąlygotą esamų trūkumų;

  • prekę priimti ir grąžinti Klientui sumokėtus pinigus;
     

GRĄŽINIMO POLITIKOS ATNAUJINIMAS

Mūsų Politika gali būti keičiama, atsižvelgiant į pasikeitusią situaciją ar teisės aktų reikalavimus. Bendrovei atnaujinus Politiką, naujoji versija bus paskelbta interneto svetainėje https://coconut.lt/. Esant esminiams Politikos pakeitimams galime su Jumis susisiekti, siųsdami elektroninį laišką ar informuodami Jus kitu būdu.

bottom of page